Skip to content

Divero

  • Home
  • Aktualności
  • Kontakt

Ostatnie wpisy

  • Co wpływa na wizerunek firmy?
  • Czym jest marketing treści?
  • Co daje reklama na Facebooku?
  • Zalety content marketingu
  • Jaki jest koszt kampanii marketingowej?

Najnowsze komentarze

  • social - Jak zdobyć nowych klientów w social mediach?
  • OkuS - Jak robić content marketing? Kilka cech dobrego contentu
  • Alina - Dlaczego warto budować content na stronie internetowej?
  • CEO - Dlaczego warto budować content na stronie internetowej?
  • OxO_renia - Największe wpadki Facebooka

Kategorie

  • Content marketing
  • Kampania w wyszukiwarce
  • Kampania wizerunkowa
  • Kampanie w social media
  • Marketing
  • Marketing Internetowy

Tagi

AdWords agencja marketingowa Cambridge Analytica content content is king content marketing covid-19 definicja marketingu deweloper e-commerce facebook followersi Kampania wizerunkowa koncerty on-line konkursy marketingowe kultura online marketing marketing online marketing telefoniczny marketing treści opisy produktów Pinterest profil firmowy profil social media promocja na Twitterze promocja restauracji Promowanie usług deweloperskich ranking agencji marketingowych reklama rodzaje content marketingu SEM SEO sklep online skuteczny marketing sms social media Storytelling strategia contentowa strategia marketingowa telemarketing tradycyjny marketing Twitter wiral wizerunek firmy wizerunek w Internecie

Wyćwierkaj sobie sukces, czyli czy warto wykorzystywać Twittera w reklamie Twojej firmy?

19 czerwca 2020 0 divero Marketing Internetowy Kampanie w social media

Twitter może okazać się niezwykle przydatnym narzędziem w reklamie Twojej firmy. Odpowiednie działania i precyzyjnie określona strategia promocji może skutkować dużą efektywnością w zakresie marketingu. Po co, więc promować się na Twitterze? Podpowiadamy!

Na Twitterze w przeciwieństwie do Facebooka nie ma dwóch różnych typów kont – tutaj każdy może skorzystać z możliwości promocji. Sam kreator reklam jest w języku angielskim, jednak sam proces targetowania do złudzenia przypomina ten dostępny na Facebooku. Za sprawą Twitter Ads możemy promować profil zdobywając nowych obserwujących, promować materiały wideo i pozyskiwać ruch na stronie www. Warto na etapie testów wykorzystać niewielki budżet, żeby poznać zasady działania promocji na Twitterze.

Dokładne targetowanie

Dzięki opcji targetowania można dotrzeć z komunikatem reklamowym do osób, które mogą być zainteresowane naszą ofertą. Konfigurację opieramy standardowo na płci, języku i zainteresowaniach. Możemy również kierować nasze reklamy do użytkowników obserwujących konkretne profile, zachowania i tryb życia.

Formaty reklam na Twitterze

Możemy zdecydować się na promowanie konta, wówczas nasz profil będzie pojawiał się w zakładce warci obserwowania na stronie głównej. Ciekawą opcją jest też wyróżnienie tweety lub określonych tematów i hashtagów, które za sprawą takiego działania zostaną przesunięte na początek listy trendów.

Zastanawiacie się, czy warto skorzystać z reklamy Waszej firmy na Twitterze? Najlepszym sposobem na znalezienie odpowiedzi na to pytanie będzie podjęcie takiej próby i ocena efektów. Jeśli nie wiecie, jak się za to zabrać warto to zadanie powierzyć profesjonaliście, który zaplanuje najbardziej efektywne działania dla Waszego biznesu.

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]

Tags: profil social mediapromocja na Twitterzesocial mediaTwitter

You may also like...

  • Zalety content marketingu

    Zalety content marketingu

  • co daje reklama na Facebooku

    Co daje reklama na Facebooku?

  • Co to jest marketing?

  • Next Jak Cię widzą tak kupują, czyli jak poprawić wizerunek firmy w Internecie
  • Previous Co to jest marketing?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Divero © 2022. All Rights Reserved.