Twitter może okazać się niezwykle przydatnym narzędziem w reklamie Twojej firmy. Odpowiednie działania i precyzyjnie określona strategia promocji może skutkować dużą efektywnością w zakresie marketingu. Po co, więc promować się na Twitterze? Podpowiadamy!
Na Twitterze w przeciwieństwie do Facebooka nie ma dwóch różnych typów kont – tutaj każdy może skorzystać z możliwości promocji. Sam kreator reklam jest w języku angielskim, jednak sam proces targetowania do złudzenia przypomina ten dostępny na Facebooku. Za sprawą Twitter Ads możemy promować profil zdobywając nowych obserwujących, promować materiały wideo i pozyskiwać ruch na stronie www. Warto na etapie testów wykorzystać niewielki budżet, żeby poznać zasady działania promocji na Twitterze.
Dokładne targetowanie
Dzięki opcji targetowania można dotrzeć z komunikatem reklamowym do osób, które mogą być zainteresowane naszą ofertą. Konfigurację opieramy standardowo na płci, języku i zainteresowaniach. Możemy również kierować nasze reklamy do użytkowników obserwujących konkretne profile, zachowania i tryb życia.
Formaty reklam na Twitterze
Możemy zdecydować się na promowanie konta, wówczas nasz profil będzie pojawiał się w zakładce warci obserwowania na stronie głównej. Ciekawą opcją jest też wyróżnienie tweety lub określonych tematów i hashtagów, które za sprawą takiego działania zostaną przesunięte na początek listy trendów.
Zastanawiacie się, czy warto skorzystać z reklamy Waszej firmy na Twitterze? Najlepszym sposobem na znalezienie odpowiedzi na to pytanie będzie podjęcie takiej próby i ocena efektów. Jeśli nie wiecie, jak się za to zabrać warto to zadanie powierzyć profesjonaliście, który zaplanuje najbardziej efektywne działania dla Waszego biznesu.
Najnowsze komentarze