Jeśli posiadasz już profil na Facebooku i masz do zaoferowania światu coś ciekawego, to zapewne zastanawiasz się, ile kosztuje prowadzenie fanpage? Na prowadzenie fanpage decydują się już nie tylko przedstawiciele wolnych zawodów, ale także poważni przedsiębiorcy, duże korporacje i znane marki. Z drugiej strony to także salony kosmetyczne, fryzjerzy czy chirurdzy estetyczni. Spróbujmy więc wspólnie dowiedzieć się, ile kosztuje prowadzenie fanpage.
Dlaczego Facebook?
Facebook to obecnie jedna z najpopularniejszych platform w social mediach. Pamiętasz słynne powiedzenie, że jeżeli nie ma cię na Facebooku, to nie istniejesz? Wydaje się być ono nadal aktualne, chociaż z pewnością rozwinęło się już także i na inne kanały społecznościowe. Jeśli więc zastanawiasz się, ile kosztuje prowadzenia fanpage, to pewnie jesteś na poważnie zainteresowany właśnie tę stroną Facebooka. Każdego dnia z tego portalu korzysta blisko dwa miliardy ludzi na całym świecie. Robi wrażenie, prawda? A gdyby tak jakaś część z nich regularnie zaczęła odwiedzać twoją stronę? Żeby tak się stało, najpierw dowiedzmy się, ile kosztuje prowadzenie fanpage…
Czym jest fanpage?
Fanpage to specjalny rodzaj strony dedykowany odbiorcom, którzy są zainteresowani naszą działalnością, innymi słowy fanom. Istnieje kilka różnych rodzajów fanpage. To np. strony artystów, firm, instytucji kultury, fundacji, pupili, a także przedstawiające daną markę czy produkt.
Obecność firmy w mediach społecznościowych
Zastanawiasz się, jak prowadzić profil firmowy w social mediach? Na szczęście nie jesteś w tym pytaniu odosobniony. Z problemem tym mierzy się coraz więcej przedsiębiorców. Przede wszystkim fanpage należy prowadzić tak, aby jego treści po pewnym czasie nie wypaliły się, ale ciągle przyciągały nowych (oraz utrzymywały starych) odbiorców, którzy z kolei będą chcieli zaangażować się, nie tylko umieszczając komentarze, ale także robiąc zakupy. Ciekawe treści, odpowiedni styl komunikacji i promowanie postów, może nam w tym pomóc.
Korzyści z prowadzenia fanpage
To, ile kosztuje prowadzenie fanpage, nie powinno nam jednak przysłonić korzyści, jakie płyną z jego posiadania. To możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców, zwiększenie rozpoznawalności, zaistnienie w branży oraz zyski finansowe, to tylko niektóre z nich. Wiedząc, jakie korzyści daje oraz ile kosztuje prowadzenie fanpage, łatwiej jest zacząć z niego korzystać.
Koszty, koszty i jeszcze raz koszty, czyli ile kosztuje prowadzenie fanpage?
Doszliśmy już do końca, pora więc dowiedzieć się, ile kosztuje prowadzenie fanpage? Wszystko zależy od tego, komu je powierzymy. W przypadku agencji musimy liczyć się z kosztem przynajmniej kilku tysięcy złotych. Freelancer będzie nieco tańszy. Jeśli z kolei zdecydujemy się na prowadzenie fanpage samodzielnie, wtedy poniesiemy koszty związane z kampanią, które są jednak nieduże.
Najnowsze komentarze