Sprzedaż zaczyna się od słowa? W pewnym sensie tak! Właśnie opisy produktów wbrew powszechnej opinii odgrywają istotną rolę w budowaniu procesu transakcyjnego. Po co właściwie tworzyć...
Continue reading...Storytelling – pomaga czy szkodzi?
Przybliżanie firmy potencjalnemu klientowi w formie opowieści coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Można w ten sposób komunikować nie tylko informacje, ale również określone emocje, jakie się...
Continue reading...Walcz do końca i zarabiaj! Czyli co jeśli marketing online nie przynosi efektów?
Wielu osób prowadzących własny biznes inwestycje w marketing traktuje, jako ostatni element rozwoju firmy. Często błędnie uważa się, że reklama to aspekt zarezerwowany dla dużych i...
Continue reading...Jak zmienić followersa w klienta?
Internet od lat zmienia swoje funkcje. Z tej informacyjnej staje się coraz częściej nie tylko miejscem spotkań, ale też zakupów. Chętnie czerpią z tego biznesy e-commerce...
Continue reading...Czy warto wierzyć w rankingi agencji marketingowych
Agencje marketingowe są potrzebne. Nie można powiedzieć, że dana marka, firma jest w stanie obyć się bez niej. Prowadzenie kampanii reklamowej NALEŻY powierzyć specjalistom, jeżeli chce...
Continue reading...Co powinna uwzględniać kampania wizerunkowa dla dewelopera?
Wizerunek firmy jest istotnym czynnikiem, wpływającym nie tylko na skłonność do skorzystania oferowanych przez nią usług, ale również na decyzję o podjęciu pracy w danej organizacji....
Continue reading...Marketing przez telefon – czy to jeszcze ma sens?
Mało kogo cieszy telefon od pani z banku lub pana z firmy ubezpieczeniowej. A mimo to marketing telefoniczny ma się dobrze. Dlaczego? Bo czasem marketing telefoniczny...
Continue reading...Różne pomysły na promocję restauracji na Facebooku
Reklama w Internecie, a szczególnie reklama za pośrednictwem mediów społecznościowych stała się niezwykle istotnym elementem przyciągania klientów. Obecnym światem social mediów rządzi bezapelacyjnie Facebook, mimo że...
Continue reading...Jak pokonać pandemię, czyli koncerty on-line.
Pandemia koronawirusa dotknęła wszystkie branże i spowodowała, że ludzie korzystają najczęściej tylko z tych przestrzeni publicznych, które są niezbędnie potrzebne. Do pewnego momentu ludzie bali się...
Continue reading...Konkursy marketingowe – jak organizować?
Konkursy to niezwykle atrakcyjna forma komunikacji z potencjalnymi klientami, co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Uwielbiamy wygrywać, więc nawet drobna forma rywalizacji jest doskonałym sposobem...
Continue reading...
Najnowsze komentarze