Internet daje firmom bardzo wiele sposobów na promowanie swoich marek, produktów i usług. Przedsiębiorstwa powinny dopasować do swoich potrzeb i preferencji formę promocji. Zalety content marketingu,...
Continue reading...Jaki jest koszt kampanii marketingowej?
W czasach, gdzie konkurencja na rynku jest bardzo duża, niezbędne są odpowiednio zaplanowane działania marketingowe. Właśnie w takim celu tworzy się kampanię marketingową, która pozwoli odpowiednio...
Continue reading...Ile kosztuje prowadzenie fanpage na Facebooku?
Jeśli posiadasz już profil na Facebooku i masz do zaoferowania światu coś ciekawego, to zapewne zastanawiasz się, ile kosztuje prowadzenie fanpage? Na prowadzenie fanpage decydują się...
Continue reading...Czy nazwa domeny jest istotna?
Czy nazwa domeny jest istotna? To pytanie zadaje sobie pewnie niejedna osoba, która zamierza postawić swojej pierwsze kroki w przestrzeni wirtualnej. Nie ważne czy będzie to...
Continue reading...Pozycjonowanie w Google Maps
Mówi się, pozycjonowanie to jeden z najtańszych sposobów na promocję firmy w internecie. Pozycjonowanie w Google Maps daje dodatkowe możliwości na pozyskiwanie klientów, dzięki oznaczeniu lokalizacji...
Continue reading...Marketing na LinkedIn
LinkedIn jest bardzo szybko rozwijającą się siecią skupiającą profesjonalistów. Jest to też dobre miejsce na wypromowanie niejednej firmy. W ten sposób zwiększyć można sprzedaż swoich usług...
Continue reading...Opisane? Sprzedane! Krótka opowieść o tym po co inwestować w opisy produktów
Sprzedaż zaczyna się od słowa? W pewnym sensie tak! Właśnie opisy produktów wbrew powszechnej opinii odgrywają istotną rolę w budowaniu procesu transakcyjnego. Po co właściwie tworzyć...
Continue reading...Storytelling – pomaga czy szkodzi?
Przybliżanie firmy potencjalnemu klientowi w formie opowieści coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Można w ten sposób komunikować nie tylko informacje, ale również określone emocje, jakie się...
Continue reading...Walcz do końca i zarabiaj! Czyli co jeśli marketing online nie przynosi efektów?
Wielu osób prowadzących własny biznes inwestycje w marketing traktuje, jako ostatni element rozwoju firmy. Często błędnie uważa się, że reklama to aspekt zarezerwowany dla dużych i...
Continue reading...Jak zmienić followersa w klienta?
Internet od lat zmienia swoje funkcje. Z tej informacyjnej staje się coraz częściej nie tylko miejscem spotkań, ale też zakupów. Chętnie czerpią z tego biznesy e-commerce...
Continue reading...
Najnowsze komentarze